visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Funcions cognitives superiors: pensament |
Título variante: | Superior Cognitive Functions: Thought |
Título variante: | Funciones cognitivas superiores: Pensamiento |
Fecha: | 2018-19 |
Resumen: | Aquesta assignatura aprofundeix sobre el coneixement d'una de les funcions cognitives més importants com és el pensament humà i la influència que aquest pot tenir sobre el llenguatge tant en situacions quotidianes com en situacions especials (estrès, accidents, etc. ). Així mateix, es presenten procediments de potenciació cognitiva i els seus possibles efectes en la reeducació de logopèdia. D'aquesta manera, en finalitzar l'assignatura l'estudiant hauria de ser capaç de: - Conèixer i descriure els principals processos implicats en el pensament. - Identificar i analitzar els efectes dels factors emocionals i cognitius en els processos de raonament i presa de d e c i s i o n s . - Conèixer els efectes que poden tenir determinades malalties o accidents en els processos de pensament i la seva influència en el llenguatge. - Descriure i aplicar diferents estratègies per potenciar les funcions cognitives en general, i el llenguatge en particular. S'analiza el rol del logopeda en aquests aspectes. - Interpretar de manera crítica els resultats de les investigacions sobre els processos implicats en el pensament i la seva influència en el llenguatge. |
Resumen: | Esta asignatura profundiza sobre el conocimiento de una de las funciones cognitivas más importantes como es el pensamiento humano y la influencia que éste puede tener sobre el lenguaje tanto en situaciones cotidianas como en situaciones especiales (estrés, accidentes, etc. ). Asimismo, se presentan procedimientos de potenciación cognitiva y sus posibles efectos en la reeducación de logopedia. Al finalizar la asignatura el estudiante debería ser capaz de: - Conocer y describir los principales procesos implicados en el pensamiento. - Identificar y analizar los efectos de los factores emocionales y cognitivos en los procesos de razonamiento y toma de decisiones. - Conocer los efectos que pueden tener determinadas enfermedades o accidentes en los procesos de pensamiento y su influencia en el lenguaje. - Describir y aplicar diferentes estrategias para potenciar las funciones cognitivas en general, y el lenguaje en particular. Se analizan el rol del logopeda en estos aspectos. - Interpretar de manera crítica los resultados de las investigaciones sobre los procesos implicados en el pensamiento y su influencia en el lenguaje. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Logopèdia [2500893] |
Plan de estudios: | Grau en Logopèdia [1383] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 86.2 KB |
Anglès Versió reduïda 2 p, 64.2 KB |
Castellà 5 p, 82.9 KB |