Metodologies i Eines de Recerca [43403]
Rodríguez Bravo, Angel
Añaños Carrasco, Elena
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Metodologías y Herramientas de Investigación
Fecha: 2018-19
Resumen: - Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
Resumen: 1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. 2. Que los estudiantes manejen y se familiaricen las tres grandes perspectivas metodológicas (cualitativa, cuantitativa y experimental) de las ciencias sociales. 3. Dar soporte a los estudiantes para el planteamiento teórico y metodológico de sus trabajos de fin de master.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 73.4 KB

Castellà
4 p, 73.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-09-14, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir