Metodologies i Eines de Recerca [43403]
Rodríguez Bravo, Angel
Añaños Carrasco, Elena
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Metodologías y Herramientas de Investigación
Data: 2018-19
Resum: - Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
Resum: 1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. 2. Que los estudiantes manejen y se familiaricen las tres grandes perspectivas metodológicas (cualitativa, cuantitativa y experimental) de las ciencias sociales. 3. Dar soporte a los estudiantes para el planteamiento teórico y metodológico de sus trabajos de fin de master.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 73.4 KB

Castellà
4 p, 73.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-09-14, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir