Google Scholar: citas
La gestió del coneixement en les organitzacions educatives
Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Knowledge management in educational organisations
Fecha: 2009-2010
Resumen: L’aparició i el desenvolupament de nous entorns de treball i aprenentatge són cada vegada més habituals en la societat del coneixement. En aquest context, la gestió del coneixement ha esdevingut ràpidament una estratègia fonamental per millorar els processos de desenvolupament professional en les organitzacions i, per tant, el desenvolupament organitzatiu. Aquest article ofereix una visió general de la presentació duta a terme per l’autor en la Primavera Pedagògica del 2009 de la Societat Catalana de Pedagogia i se centra en tres aspectes propers al desenvolupament de processos de gestió del coneixement a les organitzacions, en aquest cas, educatives: comunitats de pràctica, desenvolupament professional i desenvolupament organitzatiu.
Resumen: The advent and development of new working and learning environments is becoming increasingly common in the knowledge society. Knowledge management has rapidly become an essential strategy for improving professional development processes within organisations and, therefore, organisational development. This article presents an overview of the author’s oral presentation at the 2009 Spring Seminars of the Catalan Society of Pedagogy and it focuses on three issues related to the development of knowledge management processes within organisations, in our case, educational organisations: communities of practice, professional development and organisational development.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Comunitat de pràctica ; Gestió del coneixement ; Construcció del coneixement ; Desenvolupament professional ; Desenvolupament organitzatiu ; Community of practice ; Knowledge management ; Knowledge building ; Professional development ; Organisational development
Publicado en: Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 435-448, ISSN 1695-5641

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/58516
DOI: 10.2436/20.3007.01.65


14 p, 376.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-12-13, última modificación el 2018-12-15



   Favorit i Compartir