Refugiats i refugiades. Informació i manipulació als mitjans de comunicació
Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
Canals Cardús, Marta
Canals Cabau, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pagès, Joan
Sant Obiols, Edda
González Valencia, Gustavo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Oller Freixa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Boixader Corominas, Agnès
Bardavio Novi, Antoni
Llusà Serra, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)
GREDICS

Data: UAB 2012
Resum: Definir el concepte de refugiat i refugiada.
Resum: Diferenciar entre fets i opinions.
Resum: Reflexionar sobre la veracitat i fiabilitat de les notícies.
Resum: Identificar les diferències entre migrants i refugiats.
Resum: Analitzar els mitjans de comunicació i valorar la possibilitat de manipulació o denúncia.
Resum: Descobrir els silencis o buits en les notícies.
Resum: Analitzar diferents posicions sobre l’acollida de refugiats/des i construir una proposta d’actuació a favor de la seva acollida.
Nota: Incloure a la col·lecció GREDICS
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons en que s'entrega l'obra al domini públic. Podeu copiar, modificar, distribuir l'obra i fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense demanar cap mena de permís. Public domain
Llengua: Català.
Col·lecció: dossiers
Document: Recursos docents
Matèria: Gredics ; Dossier ; Material alumnat ; Problemes socials rellevants ; Qüestions socialment vives ; Literacitat crítica ; EDU2012-37668. I+D+i MEC. ¿Cómo se forma el pensamiento histórico-social?



27 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2019-01-26, darrera modificació el 2019-02-06



   Favorit i Compartir