Anàlisi del sector turístic [101194]
García Jimènez, Sonia
Santolalla García, Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2018-19
Resum: Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 08. 03. 001 1 Rev. :1 1. Identificar i relacionar les activitats que conformen el sector turístic en tots els seus àmbits (empreses d'intermediació, hoteler, restauració i oci, consultoria,. . . ). 2. Relacionar les activitats que conformen el sector turístic en tots els seus àmbits, (empreses d'intermediació, hoteler, restauració i oci, consultoria,. . . ), distingint els seus elements diferencials. 3. Argumentar a través de la visió del sector i la perspectiva teòrica, com ha de ser desenvolupat el sector turístic. 4. Analitzar la dimensió econòmica del turisme a partir de l'estudi dels seus subsectors (empreses d'intermediació, hoteler, restauració i oci, consultoria,. . ). 5. Distingir i descriure projectes pel desenvolupament turístic dels diferents subsectors del sector turístic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



9 p, 249.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-02-04, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir