Sociologia i psicologia del turisme [101226]
Rodríguez Quipusco, Karen
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2018-19
Resum: En finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Saber detectar els factors sociològics pertinents que impliqui un fet social turístic. - Aplicar alhora una clau contextual i reflexiva, mitjançant els coneixements sociològics i psicològics davant dels fenòmens turístics, a fi de comprendre el seu significat. - Argumentar de manera crítica i reflexiva els trets que envolten el fenomen turístic. - Saber aplicar els coneixements adquirits alhora d'endegar projectes de l'oci turístic, sabent contemplar la complexitat d'àrees i de disciplines que comporta. - Saber fer prospeccions psicosocials acurades a partir de l'aplicació de models d'anàlisi sobre la realitat turística.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



8 p, 192.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-02-04, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir