| Resumen: |
El desenvolupament d'aquesta assignatura conté els següents objectius formatius: 1. Demostrar que coneixen i comprenen els principis bàsics del turisme en totes les seves dimensions i àrees. Identificant els fonaments bàsics de la teoria econòmica des de la perspectiva microeconòmica. 2. Identificar i avaluar els elements del sistema turístic i la seva interacció amb l'entorn i el seu impacte. L'anàlisi de l'oferta i la demanda turística, el consumidor, l'empresa, el mercat, etc. Per últim, els impactes que l'activitat turística genera en el conjunt de l'economia, com poden ser les externalitats. 08. 03. 001 1 Rev. : 02 3. Avaluar la dimensió econòmica del turisme en diferents àmbits territorials i analitzar la interacció entre elles. Comprendre el comportament del mercat i la lògica de la "mà invisible" que el regula tant des d'una perspectiva estàtica com dinàmica. Aprofundir en els diferents conceptes però d'una manera gradual segons la presència d'assignatures concretes al llarg del Grau. |