Introducció a l'Economia [101192]
Saló Mayolas, Albert
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Date: 2018-19
Abstract: El desenvolupament d'aquesta assignatura conté els següents objectius formatius: 1. Demostrar que coneixen i comprenen els principis bàsics del turisme en totes les seves dimensions i àrees. Identificant els fonaments bàsics de la teoria econòmica des de la perspectiva microeconòmica. 2. Identificar i avaluar els elements del sistema turístic i la seva interacció amb l'entorn i el seu impacte. L'anàlisi de l'oferta i la demanda turística, el consumidor, l'empresa, el mercat, etc. Per últim, els impactes que l'activitat turística genera en el conjunt de l'economia, com poden ser les externalitats. 08. 03. 001 1 Rev. : 02 3. Avaluar la dimensió econòmica del turisme en diferents àmbits territorials i analitzar la interacció entre elles. Comprendre el comportament del mercat i la lògica de la "mà invisible" que el regula tant des d'una perspectiva estàtica com dinàmica. Aprofundir en els diferents conceptes però d'una manera gradual segons la presència d'assignatures concretes al llarg del Grau.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Study plan: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 150.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-02-04, last modified 2023-02-16



   Favorit i Compartir