Sic vos non vobis : de l'arxiu al ciutadà. Anàlisi i valoració de l'atenció a l'usuari i la gestió de la sala de consulta als arxius municipals de Barcelona
Regadera López, Andrea
Mauri, Alfred (dir.)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents

Publicació: Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2017
Descripció: 145 p.
Resum: La relació amb l'usuari és bàsica pel funcionament de qualsevol centre d'arxiu. Aquest treball analitza l'atenció a l'usuari i la gestió de la sala de consulta a l'Arxiu Municipal de Barcelona per tal de valorar si aquest s'adequa a les necessitats dels seus usuaris o si, pel contrari, cal millorar algun aspecte. Per fer-ho, s'ha repassat la normativa vigent sobre aquesta matèria i les memòries anuals de l'AMB, s'han fet entrevistes als responsables de tots els centres i s'ha passat una enquesta de satisfacció als seus usuaris. El resultat posa de manifest les fortaleses i debilitats del Sistema, aspectes que s'hauran de tractar per tal d'aconseguir donar un servei de qualitat a la ciutadania. Atenció a l'usuari, servei a la ciutadania, Arxiu Municipal de Barcelona, Arxius Municipals de Districte, sala de consulta, tipologies d'usuari, enquesta de satisfacció, entrevista, RAGD.
Resum: La relación con el usuario es básica para el funcionamiento de cualquier centro de archivo. Este trabajo analiza la atención al usuario y la gestión de la sala de consulta en el Archivo Municipal de Barcelona para valorar si éste se adecua a las necesidades de sus usuarios o si, por el contrario, hay que mejorar algún aspecto. Para ello, se ha revisado la normativa vigente sobre esta materia y las memorias anuales del AMB, se han hecho entrevistas a los responsables de todos los centros y se ha pasado una encuesta de satisfacción a sus usuarios. El resultado pone de manifiesto las fortalezas y debilidades del Sistema, aspectos que deberán tratarse para conseguir dar un servicio de calidad a la ciudadanía. atención al usuario, servicio a la ciudadanía, Archivo Municipal de Barcelona, Archivos Municipales de Distrito, sala de consulta, tipologías de usuario, encuesta de satisfacción, entrevista, RAGD.
Resum: The relationship with the user is basic for the good performance of any archive center. This work analyzes the attention given to the user and the management of the consultation room in the Municipal Archive of Barcelona to assess if this is adapted to the needs of its users or if, on the contrary, some aspects need to be improved. To this end, the current regulations on this subject and the annual reports of the AMB have been reviewed, interviews have been made with the center's responsible and a survey of satisfaction has been passed on to its users. The result highlights the strengths and weaknesses of the System, aspects that must be treated in order to provide a high quality service to the citizenship. Attention to the user, service to the citizenship, Municipal Archive of Barcelona, Municipal District Archives, consultation room, user typologies, satisfaction survey, interview, RAGD.
Llengua: Català.
Col·lecció: Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents. Treballs fi de màster i de postgrau
Document: masterThesis
Matèria: Arxius municipals - Catalunya - Barcelona ; Arxiu Municipal de Barcelona - Serveis de referència

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/349197


Adreça original
145 p, 3.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2019-02-14, darrera modificació el 2019-02-19



   Favorit i Compartir