Identifiquen un nou fenomen de variació de les taxes de recombinació meiòtica com a estratègia de supervivència evolutiva de les espècies
Ruiz Herrera Moreno, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel.lular, de Fisiologia i d'Immunologia)

Título variante: Identifican un nuevo fenómeno de variación de las tasas de recombinación meiótica como estrategia de supervivencia evolutiva de las especies
Fecha: 2019
Resumen: Un estudi realitzat per investigadors de les universitats de Harvard (EUA), Shandong (Xina), Nantong (Xina) i Paris Sud (França), amb participació de la Dra. Aurora Ruiz-Herrera, professora del Departament de Biologia Cel. lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB i investigadora de l'IBB-UAB, ha identificat un nou fenomen de variació de les taxes de recombinació meiòtica durant la formació de les cèl. lules germinals. Aquest fenomen representaria una estratègia evolutiva adaptativa conservada en espècies animals i vegetals. El treball es publica a la revista Cell.
Resumen: Un estudio realizado por investigadores de las universidades de Harvard (EE. UU. ), Shandong (China), Nantong (China) y Paris Sud (Francia), con participación de la Dra. Aurora Ruiz-Herrera, profesora del Departamento de Biología Celular, Fisiología e Inmunología de la UAB e investigadora del IBB-UAB, ha identificado un nuevo fenómeno de variación de las tasas de recombinación meiótica durante la formación de las células germinales. Este fenómeno representaría una estrategia evolutiva adaptativa conservada en especies animales y vegetales. El trabajo se publica en la revista Cell.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català, Castellà i Anglès
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Abril 2019, p. 1-3, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 258.0 KB

Español
3 p, 222.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2019-04-29, última modificación el 2026-04-12



   Favorit i Compartir