El móvil en las universidades como instrumento de respuesta de audiencias - Vallet-Bellmunt, Teresa ; Rivera-Torres, Pilar (Universidad de Zaragoza. Departamento de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados) ; Vallet-Bellmunt, Ilu (Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting) ; Bel-Oms, Inmaculada ; Zubiría-Ferriols, Edurne (Universitat Jaume I) ; Martínez-Fernández, Teresa (Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>