visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Sintaxi de l'Espanyol: l'Oració Simple |
Título variante: | Spanish Syntax: Simple Sentence |
Título variante: | Sintaxis del Español: la Oración Simple |
Fecha: | 2019-20 |
Resumen: | Aquesta assignatura forma part de la matèria Llengua espanyola: sincronia i té com a objectiu el coneixement i domini dels procediments que permeten la combinació de paraules en unitats sintàctiques més complexes fins al nivell de l'oració. 1 S'estudien les diferents projeccions sintàctiques i els principis que regeixen la formació i es presenten les eines teòriques necessàries per analitzar les construccions sintàctiques. En acabar el curs, els estudiants (A) han de ser capaços d'identificar i descriure les construccions sintàctiques de l'espanyol i de reconèixer la seva estructura; (B) han de saber utilitzar les eines de l'anàlisi sintàctica; (C) han d'haver adquirit les tècniques de l'argumentació sintàctica, i (D) han de poder utilitzar les fonts bibliogràfiques bàsiques de la sintaxi de l'espanyol. Per aconseguir els tres primers objectius es partirà de la competència lingüística dels estudiants i es potenciarà la seva capacitat de reflexió perquè siguin capaços de plantejar-se preguntes científiques sobre les dades lingüístiques. |
Resumen: | Esta asignatura forma parte de la materia Lengua española: sincronía y tiene como objetivo el conocimiento y dominio de los procedimientos que permiten la combinación de palabras en unidades sintácticas más complejas hasta el nivel de la oración. Se estudian las diferentes proyecciones sintácticas y los principios que rigen su formación y se presentan las herramientas teóricas necesarias para analizar las construcciones sintácticas. Al acabar el curso, los estudiantes 1 (a) han de ser capaces de identificar y describir las construcciones sintácticas del español y de reconocer su estructura; (b) han de saber utilizar las herramientas del análisis sintáctico; (c) deben haber adquirido las técnicas de la argumentación sintáctica, y (d) tienen que poder utilizar las fuentes bibliográficas básicas de la sintaxis del español. Para conseguir los tres primeros objetivos se partirá de la competencia lingüística de los estudiantes y se potenciará su capacidad de reflexión para que sean capaces de plantearse preguntas científicas sobre los datos lingüísticos. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Llengua i Literatura Espanyoles [2500248] ; Estudis de Català i Espanyol [2501801] ; Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910] |
Plan de estudios: | Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] ; Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] ; Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 100.0 KB |
Anglès 4 p, 100.4 KB |
Castellà 4 p, 100.0 KB |