Publicitat i relacions públiques [101227]
Carmaniu Mainadé, Xavier
Herrera Ferrer, Raquel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Advertising and Public Relations
Título variante: Publicidad y relaciones públicas
Fecha: 2019-20
Resumen: L'assignatura optativa "Publicitat i Relacions Públiques", té com a objectiu principal introduir els alumnes a la teoria general de la publicitat i les relacions públiques, als conceptes fonamentals de les dues disciplines, la seva vessant pràctica professional i l'aplicació específica al sector del sector turístic.
Resumen: La asignatura optativa "Publicidad y Relaciones Públicas", tiene como objetivo principal introducir a los alumnos en la teoría general de la publicidad y las relaciones públicas, los conceptos fundamentales de las dos disciplinas, su vertiente práctica profesional y la aplicación específica en el sector turístico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 99.7 KB

Anglès
3 p, 98.4 KB

Castellà
3 p, 99.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir