Segona Llengua Estrangera IV, Alemany [104617]
Fritsche, Robert
Prause, Ute
Auracher, Eva Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: Second Foreign Language IV, German
Additional title: Segunda Lengua Extrangera IV, Aleman
Date: 2019-20
Abstract: Objectius de coneixement L'estudiant adquireix un seguit de coneixements lingüístics reflectits en el punt "Continguts" d'aquest document. A més, desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que al final d'aquest primer curs ha de ser capaç de: 1. Emprar en la seva comunicació un ventall de conjuncions de subordinades del nivell A2/B1. 1 del Marc de referència. 2. Distingir i utilitzar temps verbals complexos (A2/B1. 1) com ara la veu passiva, el plusquamperfet, el condicional del passat (Konjunktiv II). 3. Fer un ús avançat de preposicions de temps i de lloc. 4. Reconèixer i emprar connectors dobles, com ara entweder. . . oder. 5. Declinar adjectius atributius. 6. Atendre clients en l'àmbit del turisme (recepció, restaurant, oficina de turisme) amb l'enfocament de la comunicació verbal (expressió oral i comprensió oral). 7. Llegir i redactar comunicacions escrites formals dins l'àmbit del turisme. Objectius d'habilitats Al final del curs, l'estudiant ha d'haver aconseguit el següent: 1. Començar a desenvolupar un grau de precisió (en gramàtica, ús de lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs), tant en l'expressió escrita com en l'oral, equivalent a un nivell A2+/B1. 1 del Marc europeu comú de referència. 2. Ampliar la capacitat d'aplicar estratègiques i habilitats per comprendre textos i escrits reals a l'entorn 1 2. Ampliar la capacitat d'aplicar estratègiques i habilitats per comprendre textos i escrits reals a l'entorn del turisme. 3. Ampliar la capacitat d'aplicar estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. 4. Ampliar la capacitat d'utilitzar material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: en xarxa, etc.
Abstract: Objetivos de conocimiento El estudiante adquiere una serie de conocimientos lingüísticos reflejados en el punto "Contenido" de este documento. Además, desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al final de este primer curso debe ser capaz de: 1. Utilizar en su comunicación un abanico de conjunciones de subordinadas del nivel A2/B1. 1 del Marco de referencia. 2. Distinguir y utilizar tiempos verbales complejos (A2/B1. 1) como la voz pasiva, el pluscuamperfecto, el condicional del pasado (Konjunktiv II). 3. Hacer un uso avanzado de preposiciones de tiempo y de lugar. 4. Reconocer y utilizar conectores dobles, como entweder. . . oder. 5. Declinar adjetivos atributivos. 6. Atender clientes en el ámbito del turismo (recepción, restaurante, oficina de turismo) con el enfoque de la comunicación verbal (expresión oral y comprensión oral). 7. Leer y redactar comunicaciones escritas formales dentro del ámbito del turismo. Objetivos de habilidades Al final del curso, el estudiante debe haber conseguido lo siguiente: 1. Empezar a desarrollar un grado de precisión (en gramática, uso de léxico, registro, etc. ) y fluidez 1 1. Empezar a desarrollar un grado de precisión (en gramática, uso de léxico, registro, etc. ) y fluidez (velocidad en la producción, habilidad para expresar ideas y desarrollar el discurso), tanto en la expresión escrita como en el oral, equivaliendo a un nivel A2+/B1. 1 del Marco común europeo de referencia. 2. Ampliar la capacidad de aplicar estrategias y habilidades para comprender textos y escritos reales en torno al turismo. 3. Ampliar la capacidad de aplicar estrategias para seguir aprendiendo de manera autónoma fuera del aula. 4. Ampliar la capacidad de utilizar el material de consulta necesario para el aprendizaje de lenguas: en línea,etc.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 115.4 KB

Anglès
8 p, 113.4 KB

Castellà
8 p, 114.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-12, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir