Innovació en Gestió Hotelera [104961]
Santolalla García, Beatriz
Moguel Fernández, Jordi
Carrer, Deborah
Labastida Noguera, Albert
Belenes Casas, Gerard
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: Hotel Management Innovation
Additional title: Innovación en Gestión Hotelera
Date: 2019-20
Abstract: La configuració de la planta hotelera actual a nivell mundial ha canviat molt substancialment als darrers anys per tal donar servei a un client que demanda una atenció personalitzada i adaptada a les seves necessitats actuals a qualsevol lloc del món. Les tecnologies que han posat a l'abast de tothom destinacions llunyanes amb nous models de viatge, han provocat modificacions rellevants en les diferents formes de gestió de companyies hoteleres arreu del món i la recerca de noves estratègies de negoci en termes d'organització que els hi permeti la seva expansió. 1 Per tant, els grups hotelers han hagut de trobar diferents vies per a la gestió comercial, operativa, recursos humans, i jurídica que els permeti i faciliti la direcció de tots els establiments ubicats a qualsevol indret del mon tot mantenint la seva identitat. Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Identificar conceptes i elements de la direcció comercial (introducció, operativa i estratègia). 2. Analitzar estratègies. Processos de planificació. Viabilitat i sostenibilitat. 3. Relacionar internacionalització i globalització. 4. Distingir processos d'internacionalització. Models i tipologies. Anàlisis de casos.
Abstract: La configuración de la planta hotelera actual a nivel mundial ha cambiado sustancialmente en los últimos años para dar así servicio a un cliente que solicita una atención personalizada y adaptada a sus necesidades actuales en cualquier lugar del mundo. Las tecnologías que han puesto al alcance de todos destinos lejanos con nuevos modelos de viaje, han provocado modificaciones relevantes en las diferentes formas de gestión de compañías hoteleras en todo el mundo y la búsqueda de nuevas estrategias de negocio en términos de organización que les permita su expansión. 1 Por tanto, los grupos hoteleros han tenido que vehicular diferentes vías para la gestión comercial, operativa, recursos humanos, y jurídica que les permita y facilite la dirección de todos sus establecimientos ubicados en cualquier lugar del mundo sin que por ello deban perder su identidad. Al finalizar la asignatura el alumno deberá ser capaz de: 1. Identificar conceptos y elementos de la dirección comercial (introducción, operativa y estrategia). 2. Analizar estrategias. Procesos de planificación. Viabilidad y sostenibilidad. 3. Relacionar internacionalización y globalización. 4. Distinguir procesos de internacionalización. Modelos y tipologías. Análisis de casos.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 109.6 KB

Anglès
6 p, 107.7 KB

Castellà
6 p, 108.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-07-12, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir