e-Commerce en Turisme [104964]
Ruiz Aguado, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: e-Commerce for Tourism
Additional title: e-Commerce en Turismo
Date: 2019-20
Abstract: L'assignatura pretén dotar a l'alumne de quart curs del Grau de Turisme de les habilitats informàtiques i comunicatives necessàries per comercialitzar productes turístics treballant algunes aplicacions del Sistema de Reserves Amadeus i analitzant els diversos canals de distribució existents per a cada tipologia d'empresa turística. L'enfocament de l'assignatura és molt pràctic i es pretén que els continguts teòrics s'apliquin en forma d'exercicis i estudi de casos. Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: Conèixer el funcionament de l'aplicació de cotxes, hotels, cues i Amadeus Selling Platform d'Amadeus (sistema global de distribució). Analitzar els diversos canals de distribució existents en el sector turístic Saber dissenyar la política de distribució d'una empresa turística Adquirir agilitat amb els suports informàtics propis del sector turístic. Desenvolupar una capacitat d'aprenentatge de forma autònoma. Tenir capacitat d'auto avaluar els coneixements adquirits. Treballar amb les tècniques de comunicació a tots els nivells.
Abstract: La asignatura pretende dotar al alumno de cuarto curso del Grado de Turismo de las habilidades informáticas y comunicativas necesarias para comercializar productos turísticos trabajando algunas aplicaciones del Sistema de Reservas Amadeus y analizando los distintos canales de distribución existentes en el sector turístico. El enfoque de la asignatura es muy práctico y se pretende que los contenidos teóricos se apliquen en forma de ejercicios y estudio de casos. Al finalizar la asignatura el alumno deberá ser capaz de: Conocer el funcionamiento de la aplicación de coches, hoteles, colas y Amadeus Selling Platorm de Amadeus (Sistema global de distribución). Analizar los diversos canales de distribución existentes en el sector turístico Saber diseñar la política de distribución de una empresa turística Adquirir agilidad con los soportes informáticos propios del sector turístico. Desarrollar una capacidad de aprendizaje autónoma. Tener capacidad de autoevaluar los conocimientos adquiridos. Trabajar con las técnicas de comunicación en todos los niveles.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà.
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]



Català
4 p, 101.3 KB

Anglès
3 p, 99.5 KB

Castellà
4 p, 100.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-07-12, last modified 2019-09-20



   Favorit i Compartir