La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404]
Astals Seres, Anna
Danes Vilallonga, Arantza
Enrique Jiménez, Ana María
Valli Casado, Ana Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Strategic Digital Planning for Advertising and Public Relations
Títol variant: La Planificación Estratégica Digital Publicitaria y de RRPP
Data: 2019-20
Resum: Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. A partir d'aquests recursos es profunditza també el coneixement de les tipologies de negocis digitals (start-ups, ecommerce, big data, intel·ligència digital. . . ).
Resum: Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. A partir de estos recursos se profundiza también el conocimiento de las tipologías de negocios y herramientas digitales (start-ups, ecommerce, big data, inteligencia digital . . . ).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà.
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 104.3 KB

Anglès
3 p, 101.5 KB

Castellà
3 p, 101.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-09-09, darrera modificació el 2019-09-20



   Favorit i Compartir