Google Scholar: citations
Enfocant el disseny de projectes per fomentar una activitat científica escolar a secundària a través de l'ABP
Pérez-Torres, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Focusing on project design to foster a school scientific activity in secondary level through PBL
Date: 2019
Abstract: Donada la importància actual de l'ús de projectes escolars per l'ensenyament de Ciències, en aquest article es vol reflexionar sobre les implicacions que té el seu disseny per fomentar unes pràctiques que siguin científiques. A partir d'una revisió bibliogràfica es presenten i discuteixen 3 enfocaments actuals d'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) en l'educació científica a través dels diferents elements que caracteritzen aquesta metodologia.
Abstract: Considering the spreading use of school projects to Science teaching, this article wants to reflect upon the implications of project design so as to foster scientific practices. For that purpose, three current project-based learning approaches for Science teaching and learning are discussed regarding the available literature. Design examples regarding the main characterising elements of PBL are also presented.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: ABP ; Pràctiques científiques ; Disseny de projectes ; PBL ; Scientific practices ; Project design
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 38 (2019) , p. 18-26 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n38-perez
DOI: 10.5565/rev/ciencies.409


9 p, 275.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2019-11-08, last modified 2023-10-01



   Favorit i Compartir