Com optimitzar la visibilitat i l'impacte com a PDI i no morir en l'intent
Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)

Data: 2020
Descripció: 113 pàg.
Resum: D'uns anys ençà, a més a més de difondre la nostra producció científica en publicacions anomenades d'impacte, al PDI se'ns demana també que publiquem en obert per tal de maximitzar la visibilitat i l'impacte de la nostra activitat investigadora. Ara bé, la visibilitat i l'impacte són dues dimensions estretament relacionades que, tot i no ser incompatibles, no van necessàriament de la mà, per la qual cosa cal familiaritzar-se amb què signifiquen en cada cas i com s'interrelacionen per tal d'abordar-les de manera estratègica. L'objectiu d'aquest curs és introduir al PDI als diferents recursos i eines de què disposa per potenciar aquestes dues dimensions, bo i construint-se una identitat digital que doni la màxima visibilitat a la seva activitat acadèmica principalment mitjançant aquestes tres vies: disposant del perfil actualitzat en un web personal i aquelles plataformes considerades clau; traient el màxim profit de la possibilitat de compartir materials i publicacions en accés obert mitjançant l'ús del repositori institucional DDD; aprofitant les avantatges de les xarxes socials per establir una xarxa d'afinitats per estar al dia de la recerca que es fa i alhora difondre els resultats de la pròpia recerca.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: Recursos docents
Matèria: Impacte ; Visibilitat ; Publicació ; Perfil acadèmic ; Accés obert



Presentació
113 p, 3.2 MB

Tasques
1 p, 29.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2020-02-03, darrera modificació el 2020-02-08



   Favorit i Compartir