Construir la democràcia en temps d'incertesa. El paper de l'ensenyament de les Ciències socials, la geografia i la història
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials

Fecha: 2020
Resumen: Dossier de resums.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/SGR-1600
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català
Documento: Objecte d'aprenentatge
Publicado en: Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials. UAB, XVII : 2020



135 p, 7.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2020-03-18, última modificación el 2024-11-17



   Favorit i Compartir