visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Estudio de la progresión en la delimitación de las "ideas" del alumno sobre fuerza |
Fecha: | 1997 |
Resumen: | The aim of this paper is to analyse if there has been any progress in the results that different papers about learners' «ideas» have shown in Dynamics. To that end, a wide sample of papers about «pupils' knowledge" concerning the concept of force has been chosen and a set of categories has been establihed in order to set up the criteria that allow us to compare the information presented in those papers. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Equilibri estàtic ; Caiguda d'objectes ; Llençament cap amunt ; Interaccions en moviment relatiu ; Col·lisió |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 309-328, ISSN 2174-6486 |
20 p, 1.0 MB |