Google Scholar: citas
Deficiencias epistemológicas en la enseñanza habitual de los conceptos de campo y potencial eléctrico
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada)

Fecha: 1997
Resumen: This article intends to analyse up to what extent the scarce learning produced when introducing the basic concepts on electrostatics is dueto deficiencies and inadequacies in its routine teaching. So, on the one hand, we analyse what have been the principal epistemological leaps forward in the making of electricity as a science. On the other hand, we analyse Physics books and the teachers' opinions.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Càrrega ; Potencial elèctric ; Corrent elèctrica ; Electrocinètica ; Teoria elèctrica ; Electricitat ; Cosmologia newtoniana ; Cosmologia cartesiana
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 2 (1997) p. 259-271, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21496
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n2-furio-guisasola-aranzabal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4181


14 p, 712.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2007-12-14, última modificación el 2022-06-15



   Favorit i Compartir