visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Fons d'identitat : |
Título variante: | Fondos de identidad : cómo hacer significativa la práctica escolar en entornos de exclusión social |
Fecha: | 2020 |
Resumen: | Les estratègies de recerca-acció, basades en els Fons de Coneixement (FdC) i els Fons d'Identitat (FdI), s'orienten a la construcció d'una escola inclusiva mitjançant la connexió de l'esfera familiar i comunitària amb l'escolar, propiciant l'aprenentatge significatiu en entorns on el fracàs i l'abandonament escolar són endèmics. Dos equips de la UAB i la UdG mantenen un projecte conjunt que, al mateix temps que desenvolupa la recerca en aquest camp, promou la implicació de la comunitat universitària en el canvi social i educatiu en col·laboració amb les administracions locals i les escoles, i mobilitzant l'alumnat universitari en programes d'Aprenentatge Servei (ApS). |
Resumen: | Las estrategias de investigación-acción, basadas en los Fondos de Conocimiento (FdC) y los Fondos de Identidad (FdI), se orientan a la construcción de una escuela inclusiva mediante la conexión de la esfera familiar y comunitaria con la escolar, propiciando el aprendizaje significativo en entornos donde el fracaso y abandono escolar son endémicos. Dos equipos de la UAB y la UdG mantienen un proyecto conjunto que, al mismo tiempo que desarrolla la investigación en este campo, promueve la implicación de la comunidad universitaria en el cambio social y educativo en colaboración con las administraciones locales y las escuelas, y movilizando el alumnado universitario en programas de Aprendizaje Servicio (ApS). |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català i Castellà |
Documento: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicado en: | UAB divulga, Maig 2020, ISSN 2014-6388 |
Català 3 p, 471.1 KB |
Español 3 p, 452.3 KB |