Concepciones de los profesores sobre la enseñanza de las ecuaciones diferenciales a estudiantes de química y biología. Estudio de casos
Moreno Mañas, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Azcárate, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Fecha: |
1997 |
Resumen: |
Intending to quest about the conceptions math teachers hold about how to teach Differential Equations to chemistry and biology students, we have devised a research tool which allows us to derive relevant information. We use different means to collect the adequate data related to the qualitative research, targeting the exploration of what teachers «say they do» and what athey do and would like to do». The use of concept maps and a questionnaire, along with a recorded interview, has revealed itself as an accurate means for the appropriate analysis of data, as shown in the case study we hereby include. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Professors de matemàtiques ;
Noves tecnologies ;
Equacions diferencials ;
Teoria cognitiva ;
Mapa conceptual ;
Metodologia descriptiva ;
Metodologia holística ;
Metodologia exploratoria ;
Qüestionari ;
Entrevista grabada ;
Ciències experimentals ;
Matemàtiques ;
Realitat física ;
Estudi del món ;
Problemes de modelització ;
Visió proceptual de les matemàtiques ;
Relliscada metadidàctica |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 21-34, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21474
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n1-moreno-azcarate
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4187
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2007-12-17, última modificación el 2024-05-26