Traumatic brain injury modifies the relationship between physical activity and global and cognitive health : Results from the barcelona brain health initiative - Morris, Timothy P (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) et al Mostra tots els 7 autors
 
  • Consultes: 45
  • Descàrregues: 9

Estadístiques globals del DDD: http://www.uab.cat/web/els-nostres-fons/estadistiques-1345756787773.html

Accessos per anys i mesos
Anys Consultes Descàrregues
   
2025
33 0
   
2024
1 0
   
2023
2 2
   
2022
5 4
   
2021
4 3
Download: 222743.csv
Accessos per àmbit geogràfic
Geogràfic Consultes Descàrregues
   
Estats Units
17 9
   
Brasil
17 0
   
Rússia
3 0
   
Sud-àfrica
1 0
   
Turquia
1 0
   
Suècia
1 0
   
Pakistan
1 0
   
Lituània
1 0
   
Kenya
1 0
   
Bangla Desh
1 0
   
Argentina
1 0
Download: 222743.csv
  • Entenem per consulta l'accés a un registre del DDD, o la descàrrega si aquesta no es fa des del registre complet.
  • Entenem per descàrrega l'accés al fitxer que conté el text complet, imatge, àudio o vídeo. En els registres que contenen més d'un fitxer se sumen conjuntament totes les descàrregues.
  • Eliminem de les estadístiques els accessos dels robots i del personal de gestió. Definim com a robots aquells ordinadors que consulten almenys un cop l'any el fitxer de robots o el servidor oai, o d'altres detectats per nosaltres. Els ordinadors de gestió són aquells que han accedit a pàgines de manteniment.
  • Per determinar les consultes per país usem l'API de GeoIP.
  • El sistema de detecció de robots que executem periòdicament pot fer que es modifiquin algunes de les xifres donades a les estadístiques.

Loading...