Google Scholar: citas
Un curso de actualización y cambios conceptuales en profesores de física
Almeida Pacca, Jesuïna Lopes de
Pacca, A.
Villani, Alberto

Fecha: 1996
Resumen: The behaviour of secondary school Physics teachers at an updating course was analysed; the results led to an indication of a conceptual change in their practice. The object of analysis and discussion was the actual pedagogical planning by the teacher. The dynamics developed in the course favoured the reelaboration of the teacher's conceptions, not only in relation to Physics contents but also in relation to the students' learning process; a conceptual change in three sequent phases could be characterized.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Unitats didàctiques ; Activitats interactives i pràctiques ; Llei d'inèrcia ; Comprensió fenomenològica ; Resolució de problemes ; Aprenentatge i planificació ; Coneixement científic
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 25-33, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21431
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n1-pacca-pacca-villani
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4237


10 p, 546.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2007-12-20, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir