Home > Articles > Published articles > Modelo de enseñanza-aprendizaje centrado en la resolución de problemas : |
Date: | 1996 |
Abstract: | The present article seeks to present a Science Teaching and Learning Model Based on Problem Solving. The presentation is based on a review or related Literature. An empirical study carried out in Portugal with secondary school teachers of Physics and Chemistry also contributed do devising the model. Finally, the implications for education and further research arising from the model in question are referred to. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Resolució de problemes ; Formació de professors ; Ensenyament-aprenentatge ; Coneixement científic ; Epistemologia de la ciència ; Principi de contextualització ; Principi dels llenguatges ; Principi de creixement dels conceptes ; Principi de la problematització ; Formulació d'hipòtesis |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 45-61, ISSN 2174-6486 |
18 p, 829.4 KB |