Google Scholar: citas
Una reflexión curricular sobre la enseñanza de la estructura de la sustancia en la formación de profesores de química
Ferro, V. R. (Instituto Superior Pedagógico (Cuba))
González Jonte, R. H. (Instituto Superior Pedagógico (Cuba))
Cruz, Z. (Instituto Superior Pedagógico (Cuba))

Fecha: 1995
Resumen: In this article we reconsider the manner of teaching the concept of structure of substance in order to improve the teaching performance of chemistry teachers. In order to achieve this goal we modify the habitual, static presentation of substance to relate it to thermodynamic and kinetic aspects. In this way we facilitate a better understanding of the chemical change.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Estructura de la substància ; Mètodes clàssic i quàntic ; Sincretisme clàssic i quàntic ; Energia d'enllaç i energia química ; Reacció química ; Geometria mol·lecular ; Model t-independent de Schrodinger
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 371-377, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21425
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-ferro-gonzalez-cruz
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4257


8 p, 336.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-07, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir