Planificación de una unidad didáctica : el estudio del movimiento
García Arques, J.J.
Pro Bueno, A.
Saura Llamas, Octavio

Fecha: 1995
Resumen: In this study we attempt to apply an outline of Teaching Units for the study of Cinematics at Secondary Level. Having analysed the teaching problems indicated by teachers, the scientific contents involved and the methodological problems, a sequence of learning contents is established from a creative construction perspective.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Proposta didàctica ; Didàctica de les ciències ; Estudi de la cinemàtica ; Intercanvi d'experiències ; Formulismes ; Resolució d'exercicis ; Dificultats didàctiques dels continguts ; Anàlisi científic dels continguts ; Gràfiques i simbolismes matemàtics ; Velocitat, posició i acceleració ; Professor com a facilitador d'informació ; Professor com a investigador ; Profesor com a animador ; Quaderns de treball ; Adquisició de coneixements
Publicado en: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 211-226, ISSN 0212-4521

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21410


16 p, 584.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-08, última modificación el 2018-07-14



   Favorit i Compartir