Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498]
Espinal, M. Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Catalan Language: Analysis, Coding, Communication and Learning
Título variante: Lengua Catalana: Análisis, Codificación, Comunicación y Aprendizaje
Fecha: 2020-21
Resumen: En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
Resumen: En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382]
Plan de estudios: Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 115.0 KB

Anglès
3 p, 96.6 KB

Castellà
3 p, 96.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-10, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir