Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498]
Espinal Farré, M TERESA
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Catalan Language: Analysis, Coding, Communication and Learning
Títol variant: Lengua Catalana: Análisis, Codificación, Comunicación y Aprendizaje
Data: 2020-21
Resum: En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
Resum: En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]



Català
8 p, 115.0 KB

Anglès
3 p, 96.6 KB

Castellà
3 p, 96.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-10, darrera modificació el 2020-10-31



   Favorit i Compartir