Pràcticum III [102020]
Perez Moreno, Jessica
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Practicum III
Título variante: Prácticum III
Fecha: 2020-21
Resumen: Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement i la intervenció docent a l'aula. Aquesta assignatura està impartida per professorat de les diferents àrees de didàctica: Ciències Socials, Expressió Musical, Expressió Plàstica, Expressió Corporal, Ciències Experimentals, Matemàtica, Llengua i Psicologia Evolutiva. El seu disseny i ubicació al Pla d'Estudis permet que es relacioni amb les següents assignatures: Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I i II Educació de les arts visuals en Educació Infantil I i II Didàctica de la Música a l'etapa d'Educació Infantil I Didàctica de la Llengua escrita i la Literatura en Educació Infantil Les matemàtiques en el currículum d'Educació Infantil Educació Corporal i Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil I Objectius: 1. Conèixer la realitat educativa d'una escola d'Infantil i Primària. 1 1. Conèixer la realitat educativa d'una escola d'Infantil i Primària. 2. Observar, analitzar i descriure els elements organitzatius d'una aula d'educació infantil. 3. Dissenyar i aplicar una seqüència educativa adequada a la realitat estudiada. 4. Analitzar i reflexionar sobre la pròpia tasca docent.
Resumen: contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. El contenido de estas prácticas se centra en el conocimiento y la intervención docente en el aula. Esta asignatura está impartida por profesorado de las diferentes áreas de didáctica: Ciencias Sociales, Expresión Musical, Expresión Visual y Plástica, Expresión Corporal, Ciencias Experimentales, Matemática, Lengua y Psicología Evolutiva. Su diseño y ubicación en el Plan de Estudios permite que se relacione con las siguientes asignaturas: Didáctica del conocimiento del medio natural y social en educación infantil I y II Educación de las artes visuales en Educación Infantil I y II Didáctica de la Música en la etapa de Educación Infantil I Didáctica de la Lengua escrita y la Literatura en Educación Infantil Las matemáticas en el currículo de Educación Infantil Educación Corporal y Psicomotriz en los centros de Educación Infantil I objetivos: Conocer la realidad educativa de una escuela de Infantil y Primaria. 1 Conocer la realidad educativa de una escuela de Infantil y Primaria. Observar, analizar y describir los elementos organizativos de un aula de parvulario. Diseñar y aplicar una secuencia educativa adecuada a la realidad estudiada. Analizar y reflexionar sobre la propia tarea docente.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació infantil [847]



Català
6 p, 110.5 KB

Anglès
5 p, 106.9 KB

Castellà
6 p, 109.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2020-09-05



   Favorit i Compartir