visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II |
Título variante: | Music Teaching in Early Childhood Education II |
Título variante: | Didáctica de la Música en la Etapa de Educación Infantil II |
Fecha: | 2020-21 |
Resumen: | Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. Objectius formatius: Desenvolupar habilitats i coneixements que permetin descobrir, conèixer i gaudir de la música, i fer-ne ús en la tasca docent. Desenvolupar recursos que promoguin aprenentatges diversos a l'entorn del fet musical, concretament en els àmbits d'audició, creació i interpretació. Adquirir criteris entorn la música en els primers anys de vida com a aspecte fonamental de la 1 Adquirir criteris entorn la música en els primers anys de vida com a aspecte fonamental de la comunicació i com a eina imprescindible en l'àmbit educatiu. Observar i analitzar experiències musicals en infants de 0-6 anys per tal de comprendre l'aportació de la música en el seu desenvolupament (a nivell comunicatiu, cultural, artístic,. . . ). Dissenyar, aplicar i avaluar propostes musicals. |
Resumen: | Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. Objectivos formativos: Desarrollar habilidades y conocimientos que permitan descubrir, conocer y disfrutar de la música, y utilizarla en la tarea docente. Adquirir recursos que promuevan aprendizajes diversos en torno al hecho musical. Adquirir criterios en torno a la música en los primeros años de vida como aspecto fundamental de la comunicación i como herramienta imprescindible en el ámbito educativo. Observar y analizar experiencias musicales en niños y niñas de 0-6 años por tal de comprender la 1 Observar y analizar experiencias musicales en niños y niñas de 0-6 años por tal de comprender la aportación de la música en su desarrollo (a nivell comunicativo, cultural, artístico,. . . ). Diseñar, aplicar y evaluar propuestas musicales. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: | Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 107.3 KB |
Anglès 5 p, 105.3 KB |
Castellà 5 p, 106.7 KB |