Influencia de la enseñanza asistida por ordenador en el rendimiento y las ideas previas de los alumnos en electricidad
Gómez Crespo, M.A. (IES Victoria Kent)

Fecha: 1994
Resumen: This paper presents an experience about the use of computers in learning electricity. It was carried out with students of 3º BUP. It analyses the efficacy of using a certain computer programme versus the traditional work in the classroom.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Software educatiu ; Ensenyament assistit per ordinador (EAO) ; Procés d'aprenentatge ; Alumnes universitaris ; Paquet MICROLAB ; Circuits elèctrics ; Electricitat ; Anàlisi de covarianza (ANACOVA) ; Motivació dels alumnes ; Resolució de problemes
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 355-360, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21375


6 p, 303.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-10, última modificación el 2020-11-04



   Favorit i Compartir