Anàlisi, Audició i Creació [106076]
Getino Díez, Julia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Analysis, Hearing and Creation
Título variante: Análisis, Audición y Creación
Fecha: 2020-21
Resumen: Promoure l'escolta activa. Fomentar l'interès, el respecte i la sensibilitat estètica per la diversitat musical i cultural. Fomentar el sentit critico davant l'escolta musical d'obres de diferents èpoques, estils i gèneres. Identificar els elements musicals d'una obra musical. Analitzar l'organització del discurs musical, observant les diferents tècniques i procediments compositius. Comprendre el procés compositiu d'una obra musical, des de la idea inicial fins a l'elaboració de la peça final. Realitzar produccions musicals, utilitzant els coneixements adquirits durant l'assignatura.
Resumen: Promover la escucha activa. Fomentar el interés, el respeto y la sensibilidad estética por la diversidad musical y cultural. Fomentar el sentido critico ante la escucha musical de obras de diferentes épocas, estilos y géneros. Identificar los elementos musicales de una obra musical. Analizar la organización del discurso musical, observando las diferentes técnicas y procedimientos compositivos. Comprender el proceso compositivo de una obra musical, desde la idea inicial hasta la elaboración de la pieza final. Realizar producciones musicales, utilizando los conocimientos adquiridos durante la asignatura.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació Primària [2500798]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.8 KB

Anglès
5 p, 107.1 KB

Castellà
5 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir