Google Scholar: citas
Los procedimientos en el aprendizaje de la física
Sevilla Segura, C.

Fecha: 1994
Resumen: After an analysis of the function of the learning procedures we can identify some noticeable intellectual activities: skills and strategies. By appealing to some concrete examples we can see its importance in the process of both the teaching/learning of Physics at pre-university levels.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Aprenentatge ; Estructura cognitiva ; Habilitat ; Destresa ; Estratègia ; Processos mentals complexos ; Raonament analògic ; Física ; Anàlisi de factors ; Analogia
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 400-405, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21380
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n3-sevilla
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4427


6 p, 339.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-10, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir