Aspectes instrumentals de les llengües [102015]
Comellas García, Salvador
Terrassa Serra, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Instrumental Aspects of Languages
Título variante: Aspectos instrumentales de las lenguas
Fecha: 2020-21
Resumen: L'assignatura, impartida per professors / docents dels departaments de Filologia Catalana i Filologia Espanyola, està orientada a consolidar i aprofundir els coneixements lingüístics dels estudiants del grau de Mestre d'Educació Infantil. El programa de l'assignatura es complementa amb els continguts de llengua treballats a primer curs i amb els de didàctica de la llengua i de la literatura que els estudiants cursaran posteriorment. Objectius formatius: 1. Reconèixer, analitzar i saber produir els discursos orals i escrits propis de l'àmbit professional del professorat d'Educació Infantil. 2. Consolidar els coneixements lingüístics implicats en l'ús de la llengua i incrementar la capacitat de reflexió lingüística de l'estudiant. 3. Conèixer i analitzar els contextos educatius multilingües. 4. Analitzar el conte literari com a gènere i com a base de les possibilitats expressives de la llengua. 5. Facilitar recursos per a l'autoaprenentatge lingüístic.
Resumen: La asignatura, impartida por profesorado de los departamentos de Filología Catalana y Filología Española, está orientada a consolidar y profundizar los conocimientos lingüísticos de los estudiantes del grado de Maestro de Educación Infantil. El programa que presenta se complementa con los contenidos de lengua trabajados a primer curso y con los de las asignaturas de didáctica de la lengua y de la literatura que los estudiantes cursarán posteriormente. Los objetivos formativos son: 1. Reconocer, analizar y saber producir los discursos orales y escritos propios del ámbito profesional del profesorado de Educación Infantil. 2. Consolidar los conocimientos lingüísticos implicados en el uso de la lengua e incrementar la capacidad de reflexión lingüística del estudiante. 3. Conocer y analizar los contextos educativos multilingües. 4. Analizar el cuento literario como género y como base de las posibilidades expresivas de la lengua. 5. Facilitar recursos para el auto aprendizaje lingüístico. 1 5. Facilitar recursos para el auto aprendizaje lingüístico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
10 p, 127.0 KB

Anglès
8 p, 120.2 KB

Castellà
9 p, 125.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-24, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir