visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Aspectes instrumentals de les llengües |
Título variante: | Instrumental Aspects of Languages |
Título variante: | Aspectos instrumentales de las lenguas |
Fecha: | 2020-21 |
Resumen: | L'assignatura, impartida per professors / docents dels departaments de Filologia Catalana i Filologia Espanyola, està orientada a consolidar i aprofundir els coneixements lingüístics dels estudiants del grau de Mestre d'Educació Infantil. El programa de l'assignatura es complementa amb els continguts de llengua treballats a primer curs i amb els de didàctica de la llengua i de la literatura que els estudiants cursaran posteriorment. Objectius formatius: 1. Reconèixer, analitzar i saber produir els discursos orals i escrits propis de l'àmbit professional del professorat d'Educació Infantil. 2. Consolidar els coneixements lingüístics implicats en l'ús de la llengua i incrementar la capacitat de reflexió lingüística de l'estudiant. 3. Conèixer i analitzar els contextos educatius multilingües. 4. Analitzar el conte literari com a gènere i com a base de les possibilitats expressives de la llengua. 5. Facilitar recursos per a l'autoaprenentatge lingüístic. |
Resumen: | La asignatura, impartida por profesorado de los departamentos de Filología Catalana y Filología Española, está orientada a consolidar y profundizar los conocimientos lingüísticos de los estudiantes del grado de Maestro de Educación Infantil. El programa que presenta se complementa con los contenidos de lengua trabajados a primer curso y con los de las asignaturas de didáctica de la lengua y de la literatura que los estudiantes cursarán posteriormente. Los objetivos formativos son: 1. Reconocer, analizar y saber producir los discursos orales y escritos propios del ámbito profesional del profesorado de Educación Infantil. 2. Consolidar los conocimientos lingüísticos implicados en el uso de la lengua e incrementar la capacidad de reflexión lingüística del estudiante. 3. Conocer y analizar los contextos educativos multilingües. 4. Analizar el cuento literario como género y como base de las posibilidades expresivas de la lengua. 5. Facilitar recursos para el auto aprendizaje lingüístico. 1 5. Facilitar recursos para el auto aprendizaje lingüístico. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: | Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 10 p, 127.0 KB |
Anglès 8 p, 120.2 KB |
Castellà 9 p, 125.3 KB |