Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074]
Paris Romia, Gemma
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Regions of Contemporary Art as Learning Spaces
Título variante: Territorios del Arte Contemporáneo como Espacios de Aprendizaje
Fecha: 2020-21
Resumen: Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des de l'educació artística. Crear sinergies entre institucions educatives i institucions culturals.
Resumen: Aprender las potencialidades educativas de diferentes tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, gale Acceder a recursos para la intervención educativa desde la educación artística. Crear sinergias entre instituciones educativas e instituciones culturales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació Primària [2500798]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 110.9 KB

Anglès
5 p, 107.8 KB

Castellà
5 p, 109.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-24, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir