visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Mètodes i Dissenys de Recerca Aplicats als Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge |
Títol variant: | Research Methods and Designs Applied to Communication and Language Disorders |
Títol variant: | Métodos y Diseños de Investigación Aplicados a los Trastornos de la Comunicación y del Lenguaje |
Data: | 2020-21 |
Resum: | L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat adquireixi les competències necessàries per fer recerca en l'àmbit dels trastorns de la comunicació, així com per basar la pràctica professional en l'evidència. S'aprèn a formular preguntes rellevants, a definir adequadament objectius i hipòtesis d'investigació, i a discriminar quins mètodes i dissenys d'investigació són més adequats en funció d'aquests objectius i hipòtesis. També es desenvolupen les habilitats relacionades amb la cerca, selecció, avaluació de la qualitat i síntesi de la informació rellevant per dur a terme investigacions i actuar professionalment. Per últim, l'alumnat aprèn a identificar i discutir les implicacions sanitàries, metodològiques i tècniques de la investigació, així com les seves repercussions sobre l'actuació assistencial basada en l'evidència i sobre el progrés del coneixement científic de la disciplina. |
Resum: | El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las competencias necesarias para hacer investigación en el ámbito de los trastornos de la comunicación, así como para basar la práctica profesional en la evidencia. Se aprende a formular preguntas relevantes, definir adecuadamente objetivos e hipótesis de investigación, y discriminar qué métodos y diseños de investigación son más adecuados en función de estos objetivos e hipótesis. También se desarrollan las habilidades relacionadas con la búsqueda, selección, evaluación de la calidad y síntesis de la información relevante para llevar a cabo investigaciones y actuar profesionalmente. Por último, el alumnado aprende a identificar y discutir las implicaciones sanitarias, metodológicas y técnicas de la investigación, así como sus repercusiones sobre la actuación asistencial basada en la evidencia y sobre el progreso del conocimiento científico de la disciplina. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [4315497] |
Pla d'estudis: | Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 103.3 KB |
Anglès 4 p, 101.9 KB |
Castellà 4 p, 102.8 KB |