El modelo de Ausubel en la didáctica de la física : una aproximanción experimental al proceso de E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices
Gómez, S. (Universitat de Valencia. Departament de Física Aplicada)
Latorre Latorre, Ángel (Universitat de Valencia. Departament de Psicologia Evolutiva i de I'Educació)
Sanjosé López, Vicente (Universitat de Valencia. Departament de Didactica de les Ciencies Experimentals)

Fecha: 1993
Resumen: This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. The first results with respect to inmediate and lasting learning, are shown.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Teoria de Ausbel ; Ensenyament-aprenentatge ; Magnetisme ; Pretest, SEA i postest ; Camps magnètics ; Corrents elèctriques ; Alumnes de batxillerat ; Esquema associatiu de proposicions ; Mapa conceptual ; Dissenys instruccionals ausubelians ; Processos psicològics de construcció del coneixement
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 235-246, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21238


12 p, 516.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-17, última modificación el 2020-09-06



   Favorit i Compartir