El nou coronavirus SARS-CoV-2
Villaverde Corrales, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí"

Fecha: 2020
Resumen: Aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: La UAB respon
Documento: Vídeo
Materia: COVID-19





El nou coronavirus SARS-CoV-2

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias de la salud y biociencias > Instituto de Biotecnología y de Biomedicina (IBB)
Documentos gráficos y multimedia > Vídeos

 Registro creado el 2020-11-19, última modificación el 2023-06-10



   Favorit i Compartir