L'educació STEM és més que fer únicament activitats de Ciència, Matemàtiques, Tecnologia o Enginyeria
Michelsen, Claus (University of Southern Denmark)
Seidelin, Lars (University of Southern Denmark)
| Imprint: |
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020 |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Català |
| Document: |
Capítol de llibre |
| Published in: |
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 14-16, ISBN 978-84-09-24202-3 |
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/232951
The record appears in these collections:
Books and collections >
Book chapters
Record created 2021-03-08, last modified 2023-01-30