Google Scholar: citations,
Introducción : del «regionalismo bien entendido» al «sano autonomismo». Una transferència politicocultural problemàtica
Geniola, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis sobre Dictadures i Democràcies - CEDID)

Date: 2017
Note: Presentació del dossier «"Territorios de la patria, afluentes de la nación". Regionalismos (post)franquistas y transición democrática».
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Dictatorships & Democracies, Núm. 5 (2017) , p. 11-16, ISSN 2564-8829

DOI: 10.7238/dd.v0i5.3142


6 p, 93.3 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > Centre d'Estudis sobre dictadures i democràcies (CEDID-UAB)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2021-06-04, last modified 2025-12-11



   Favorit i Compartir