Comerç Exterior [102324]
Nicolini, Rosella
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Foreign Trade
Títol variant: Comercio Exterior
Data: 2021-22
Resum: Els objectius generals de l'assignatura son: Obtenir una visió general del processos d'internacionalització de les empreses Comprendre la importància que te el Comerç Exterior en l'economia global Els objectius formatius de l'assignatura son: entendre els elements claus en el procés d'internacionalització de les empreses; conèixer les estratègies comercials internacionals de l'empresa; saber formular un pla de negocis internacional; entendre les normes internacionals acceptades per totes les parts involucrades en el transport internacional de mercaderies; entendre les formes de pagament en el comerç exterior; conèixer alguns característiques del nous mercats exteriors.
Resum: This is an elective course. It aims at providing a general overview of the most common international practices in trade. The focus will be on the practical managing of the import-export operations at firm level under a competitive perspective. The course is introducing students to the knowledge and managing of the most salient tools to meet the requests of firms involved in the international transaction processes. Students will learn basic information about the importance of the international trade for the competitive consolidation process in Catalunya and Spain. They also will be able to deal with the most proper instruments to solve simple practical exercises simulating real case studies. Finally, they will be also able to search for the most relevant information to plan feasible internationalization strategies still at firm level.
Resum: Los objetivos generales de la asignatura son: - Obtener una visión general de los procesos de internacionalización de las empresas - Comprender la importancia que tiene el comercio exterior en la economía global Los objetivos formativos de la asignatura son: - Entender los elementos claves en el proceso de internacionalización de las empresas; - Conocer las estrategias comerciales internacionales de la empresa; - Saber formular un plan de negocios internacional; - Entender las normas internacionales aceptadas por todas las partes involucradas en el transporte internacional de mercancías; - Entender las formas de pago en el comercio exterior; - Conocer algunos características de los nuevos mercados exteriores.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Pla d'estudis: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102] ; Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] ; Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] ; Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420] ; Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 125.4 KB

Anglès
5 p, 124.0 KB

Castellà
6 p, 124.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-06-11, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir