Avaluació Psicològica [102574]
Gelabert, Estel
Binelli, Cynthia
Marsellach Umbert, Gloria
Tarragona Oriols, Maria Jesus
Guillamón Cano, Noemí
Lacalle Sisteré, Montserrat
Adam Torres, Gloria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Psychological Assessment
Títol variant: Evaluación Psicológica
Data: 2021-22
Resum: Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. Tot i aixi, se segueixen sempre unes pautes comunes que denominem procés d'avaluació. Ens proposem que en acabar l'assignatura l'alumnat pugui: 1. Detectar, identificar i analitzar les demandes que els arribin. 2. Conèixer les característiques de les tècniques d'avaluació psicològica, avantatges i inconvenients. 3. Interpretar els resultats de les mateixes. 1 3. Interpretar els resultats de les mateixes. 4. Elaborar les informacions obtingudes i prendre decisions basades en els resultats i integrades en les teories refrendades per l'evidència científica. 5. Elaborar informes de resultats. 6. Avaluar la pròpia activitat avaluadora.
Resum: Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. However, there are common guidelines called the assessment process. On completion of the subject, students must be able to: - Detect, identify and analyse different kinds of demands. 1 - Know the characteristics of psychological assessment techniques; their advantages and disadvantages. - Interpret and understand the results. - Organise the obtained information and make decisions based on results and theories with scientific evidence. - Write a results report. - Evaluate the tasks carried out as a professional during the psychological-assessment process.
Resum: Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. Sin embargo, se siguen siempre unas pautas comunes que denominamos proceso de evaluación. Nos proponemos que al terminar la asignatura el alumnado pueda: 1 Nos proponemos que al terminar la asignatura el alumnado pueda: - Detectar, identificar y analizar las demandas que les lleguen. - Conocer las características de las técnicas de evaluación psicológica, ventajas e inconvenientes. - Interpretar los resultados de las mismas. - Elaborar las informaciones obtenidas y tomar decisiones basadas en los resultados e integradas en las teorías refrendadas por la evidencia científica. - Elaborar informes de resultados. - Evaluar la propia actividad evaluadora.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [1485] ; Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.7 KB

Anglès
5 p, 105.3 KB

Castellà
5 p, 106.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-02, darrera modificació el 2023-02-28



   Favorit i Compartir