La valoración de argumentaciones y explicaciones : promover estrategias de retroalimentación
Duschl, R. A.

Date: 1998
Abstract: This paper suggest focusing curriculum instruction and assessment models on the epistemic goals coupled with concept and perforpance goals. It discusses the design of learning environments that support students «doing science», in particular the role of assessment and the promotion of students development and evaluation of scientific claims.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 16 n. 1 (1998) p. 3-20, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/83199


18 p, 848.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-03-25, last modified 2020-03-31



   Favorit i Compartir