Segona llengua estrangera I, alemany [101163]
Fritsche, Robert
Prause, Ute
Auracher, Eva Maria
Sola Llunell, Ester
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Second Foreign Language I, German
Título variante: Segunda lengua extranjera I, alemán
Fecha: 2021-22
Resumen: Objectius de coneixement L'estudiant adquireix un seguit de coneixements lingüístics reflectits en el punt 5 d'aquest document. A més, desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que al final d'aquest primer curs ha de ser capaç de: 1. Reconèixer els signes ortogràfics propis de l'alemany i relacionar-los amb els fonemes. 2. Reconèixer les lletres que es pronuncien i les que no es pronuncien. 3. Distingir els fonemes de l'alemany. 4. Comprendre missatges orals breus emesos a través de mitjans de comunicació, per telèfon, en llocs públics. 5. Comunicar-se en situacions senzilles relacionades amb la vida quotidiana. 6. Comprendre anuncis, notícies i informacions periodístiques breus i extreure informació d'un text escrit adreçat a un públic general (avisos, cartells, prospectes, notes, etc. ). 7. Redactar textos breus i senzills en alemany (postals, notes, textos personals, etc. ). 8. Omplir formularis i impresos en què es demani informació personal. Objectius d'habilitats Al final del curs, l'estudiant ha d'haver aconseguit el següent: 1. Començar a desenvolupar un grau de precisió (en gramàtica, pronunciació, ús del lèxic, registre, etc. ) i 1 1. Començar a desenvolupar un grau de precisió (en gramàtica, pronunciació, ús del lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs), tant en l'expressió escrita com en l'oral, equivalent a 2/3 parts del nivell A1 del Marc europeu comú de referència. 2. Aprendre estratègies i habilitats per comprendre textos escrits i orals reals senzills. 3. Aprendre estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. a. Desenvolupar la capacitat per funcionar lingüísticament de manera eficient en l'àmbit de les situacions quotidianes. b. Aprendre a utilitzar material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: diccionaris, gramàtiques, llibres de text o d'exercicis, etc.
Resumen: Knowledge-related objectives Students acquire the language content described in section 5 of this document. They also develop communicative competences in oral and written interaction, being able to do the following at the end of the course. 1. Recognise the orthographic marks of German and relate them to the phonemes. 2. Recognise the letters that are pronounced and those that are not. 3. Distinguish between the phonemes of German. 4. Understand brief oral messages in the Media, on the telephone, or in public places. 5. Communicate in simple everyday situations. 6. Understand brief announcements and news items and extract information from a written text aimed at the general public (signs, posters, leaflets, notes, etc. ). 7. Write brief, simple texts in German (postcards, notes, personal texts, etc. ) 8. Fill in forms with personal details. Skills objectives At the end of the course students should have achieved the following. 1. Begin to develop a degree of accuracy (in grammar, pronunciation, use of vocabulary, register, etc. ) and 1 1. Begin to develop a degree of accuracy (in grammar, pronunciation, use of vocabulary, register, etc. ) and fluency (speed of production, ability to express ideas and construct discourse), in both speaking and writing, corresponding to 2/3 of level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages. 2. Learn strategies and skills to understand simple authentic written and spoken texts. 3. Learn strategies to continue learning independently outside the classroom. a. Develop the ability to use the language efficiently in everyday situations. b. Learn to use language learning resources: dictionaries,grammars, text books, practice exercises, etc.
Resumen: Objetivos de conocimiento El estudiante adquiere una serie de conocimientos lingüísticos reflejados en el punto 5 de este documento. Además, desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al final de este primer curso tiene que ser capaz de: 1. Reconocer los signos ortográficos propios del alemán y relacionarlos con los fonemas. 2. Reconocer las letras que se pronuncian y las que no se pronuncian. 3. Distinguir los fonemas del alemán. 4. Comprender mensajes orales breves emitidos a través de medios de comunicación, por teléfono, en lugares públicos. 5. Comunicarse en situaciones sencillas relacionadas con la vida cotidiana. 6. Comprender anuncios, noticias e informaciones periodísticas breves y extraer información de un texto escrito dirigido a un público general (avisos, carteles, prospectos, notas, etc. ). 7. Redactar textos breves y sencillos en alemán (postales, notas, textos personales, etc. ). 8. Llenar formularios e impresos en que se pida información personal. Objetivos de habilidades Al final del curso, el estudiante tiene que haber conseguido el siguiente: 1 1. Empezar a desarrollar un grado de precisión (en gramática, pronunciación, uso del léxico, registro, etc. ) y fluidez (velocidad en la producción, habilidad para expresar ideas y desarrollar el discurso), tanto en la expresión escrita como en el oral, equivaliendo a 2/3 partes del nivel A1 del Marco común europeo de referencia. 2. Aprender estrategias y habilidades para comprender textos escritos y orales reales sencillos. 3. Aprender estrategiaspara seguir aprendiendo de manera autónoma fuera del aula. a. Desarrollar la capacidad para funcionar lingüísticamente de manera eficiente en el ámbito de las situaciones cotidianas. b. Aprender a utilizar material de consulta necesario para el aprendizaje de lenguas: diccionarios, gramáticas, libros de texto o de ejercicios, etc.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 114.4 KB

Anglès
8 p, 112.2 KB

Castellà
8 p, 113.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir