Direcció Estratègica [43408]
Giménez, Víctor
Blabia Girau, Daniel
Guallarte Nuez, Carlos
Capelleras i Segura, Joan-Lluís
Urbano, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Strategic Management
Títol variant: Dirección Estratégica
Data: 2021-22
Resum: La posada en operació de les estratègies de negocis és un element clau perquè una organització assoleixi resultats òptims. El desenvolupament i l'aplicació de plans estratègics s'ha convertit en un element clau d'èxit per a la gestió de les empreses hoteleres, molt especialment després de l'augment de la globalització i l'augment de la competència que s'ha originat. Aquest mòdul aborda la complexitat d'aquest procés i proporciona les eines necessàries per dissenyar plans estratègics hotelers i aconseguir la seva adequada instrumentació. Així mateix, s'examina la capacitat de les organitzacions per crear un avantatge competitiu sostenible. L'objectiu és optimitzar la capacitat dels estudiants de pensar estratègicament i de diagnosticar situacions des d'una perspectiva estratègica. Els objectius són: Comprendre la importància de la formulació estratègica Conèixer l'entorn actual del sector hoteler internacional i realitzar una anàlisi del mateix 1 Conèixer l'entorn actual del sector hoteler internacional i realitzar una anàlisi del mateix Analitzar la viabilitat d'un projecte hoteler Identificar les estratègies dels grups hotelers Comprendre els elements claus de l'estratègia d'expansió i de asset management Formular i presentar un pla estratègic Desenvolupar la capacitat d'emprenedoria i Intraemprendimiento Analitzar i formular estratègies de Responsabilitat Social Corporativa.
Resum: The implementation of business strategies is a key element for an organization to achieve optimal results. The development and implementation of strategic plans has become a key element of success for the management of hotel companies, especially after the increase in globalization and the increase in competition that has originated. This module addresses the complexity of this process and provides the necessary tools to design strategic hotel plans and achieve proper instrumentation. Likewise, the capacity of organizations to create a sustainable competitive advantage is examined. The objective is to optimize the ability of students to think strategically and to diagnose situations from a strategic perspective. Special attention is given to the practical formulation of strategies in hotel chains. The objectives are: To understand the importance of strategic formulation To know the current environment of the international hotel sector and perform an analysis of it 1 To know the current environment of the international hotel sector and perform an analysis of it To analyze the viability of a hotel project To identify the strategies of hotel groups To understand the key elements of the expansion and asset management strategy To formulate and present a strategic plan To develop the capacity of entrepreneurship and intrapreneurship To analyze and formulate Corporate Social Responsibility strategies.
Resum: La puesta en operación de las estrategias de negocios es un elemento clave para que una organización alcance resultados óptimos. El desarrollo y la aplicación de planes estratégicos se ha convertido en un elemento clave de éxito para la gestión de las empresas hoteleras, muy especialmente tras el aumento de la globalización y el aumento de la competencia que se ha originado. Este módulo aborda la complejidad de este proceso y proporciona las herramientas necesarias para diseñar planes estratégicos hoteleros y lograr su adecuada instrumentación. Asimismo, se examina la capacidad de las organizaciones para crear una ventaja competitiva sostenible. El objetivo es optimizar la capacidad de los estudiantes de pensar estratégicamente y de diagnosticar situaciones desde una perspectiva estratégica. Se presta especial atención a la formulación práctica de estrategias en las cadenas hoteleras. Los objetivos son: Comprender la importancia de la formulación estratégica 1 Comprender la importancia de la formulación estratégica Conocer el entorno actual del sector hotelero internacional y realizar un análisis del mismo Analizar la viabilidad de un proyecto hotelero Identificar las estrategias de los grupos hoteleros Comprender los elementos claves de la estrategia de expansión y de asset management Formular y presentar un plan estratégico Desarrollar la capacidad de emprendimiento e intraemprendimiento Analizar y formular estrategias de Responsabilidad Social Corporativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.1 KB

Anglès
4 p, 101.9 KB

Castellà
4 p, 102.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-16, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir