Date: |
2021 |
Abstract: |
L'estudi pretén abordar la qüestió de com la comunicació de polítiques públiques deure a adaptar, o no, els missatges a les xarxes socials, per avançar en la definició de quins aspectes de el disseny de l'missatge influeixen en forma notòria en l'atenció i l'emoció de l' públic. Es planteja abordar, originalment, si la comunicació d'índole polític-social ha de canviar en funció de l'mitjà massiu que ocupa, especialment a la xarxa social Instagram. Medotológicamente es fan servir eines de màrqueting de xarxes socials, enquesta de percepció i monitoratge d'activitat cerebral no invasiva Muse. |
Abstract: |
El estudio pretende abordar la cuestión de cómo la comunicación de políticas públicas deber a adaptar, o no, los mensajes en las redes sociales, para avanzar en la definición de qué aspectos del diseño del mensaje influyen en forma notoria en la atención y la emoción del público. Se plantea abordar, originalmente, si la comunicación de índole político-social debe cambiar en función del medio masivo que ocupa, especialmente en la red social Instagram. Medotológicamente se usan herramientas de marketing de redes sociales, encuesta de percepción y monitoreo de actividad cerebral no invasiva Muse. |
Abstract: |
The study aims to address the question of how the communication of public policies should adapt specific aspects of the messages. This, in order to develop a significant influence on the attention and emotion of the individual public. Originally, it is proposed to address whether or not communication of a political-social nature should change depending on the mass media it occupies; especially on the social network Instagram. Methodologically, social media marketing tools, perception survey and non-invasive brain activity monitoring Muse are used. |
Note: |
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Mitjans, Comunicació i Cultura |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Series: |
Programa de Doctorat en Mitjans, Comunicació i Cultura |
Document: |
Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada |
Subject: |
Neurocomunicació ;
Neurocomunicación ;
Neurocommunication ;
Polítiques públiques ;
Políticas públicas ;
Public politics ;
Ciències Socials |